加班加班加班
OT OT OT!!!
加班狗其实好似真系无咩资格打包单话保证今个学期可以坚持到close晒滴跳舞课[微笑]
last一节课———以后应该无机会再上!sad!有仪式感滴讲返句sayonara!

!一日24小时不够用啊可以分多两粒钟过我吗!

【OT分分钟可以将你立过嘅flag秒变吹水!———某人话:好多嘢唔系你自作但确实要你自受,so你会唔会想转下环境———我话:我想啊所以我迷好努力甘加班偷师储能量咯!———你后生你话事咯!】

90后们的危机感~~~[我居然无咩feel]———挺神奇!keep住心态,不要崩!
f*ck 催命OT times!

评论

热度(2)

©Shadow. Fly / Powered by LOFTER